دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟
سرخط خبرها

نخستین رویداد نظارت بر فضای مجازی خراسان رضوی برگزار شد| شناسایی ۷۴۰ صفحه مجازی متخلف ورزشی

  • کد خبر: ۱۹۷۶۵۲
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
نخستین رویداد نظارت بر فضای مجازی خراسان رضوی برگزار شد| شناسایی ۷۴۰ صفحه مجازی متخلف ورزشی
نخستین رویداد نظارت بر فضای مجازی در حوزه ورزش و جوانان با حضور ۱۵۰ رصدگر فضای مجازی و شناسایی ۷۴۰صفحه متخلف در مشهد برگزار شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین رویداد نظارت بر فضای مجازی صبح امروز در محل هتل پردیسان با حضور ۱۵۰ فعال و رصدگر فضای مجازی در مشهد برگزار شد. 

این رویداد که با مشارکت اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شده است تعداد ۷۴۰ صفحه متخلف در حوزه ورزش و جوانان شناسایی و ثبت شد.

بنا به این گزارش بخش زیادی از صفحات مجازی فعال در حوزه ورزش به ویژه باشگاه‌های ورزشی که مجوز رسمی ندارند مورد بررسی قرار گرفت.
 
همچنین ۱۵۰ رصدگر در ۱۸ گروه سازماندهی و در مجموع ۴۳ هیات ورزشی از جمله فوتبال، فوتسال، ورزش‌های رزمی، آمادگی جسمانی و ... را در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و رصد قرار دادند. 

گفتنی است مسئولان انتظامی، پلیس فتا، پلیس امنیت اطلاعات، دستگاه‌های قضایی، مدیران ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و مشهد، مدیران رسانه‌ها، فعالان فضای مجازی و غیره از این رزمایش بازدید کرده و با توجه به اهمیت فضای مجازی در حوزه تحکیم بنیاد خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، نسبت به ادامه این‌گونه رویدادها در موضوعات مختلف تاکید نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->